До Ірпінської міської ради
Скаржинському Володимиру
Даниловичу
Копачу Михайлу Івановичу
Заявник: Кухалейшвілі Лаврентій Юрійович
ГРОМАДСЬКА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРИЇ м.
ІРПЕНЯ ЗГІДНО З ГЕНЕРАЛЬНИМ ПЛАНОМ РОЗВИТКУ
14 квітня 2011р. Ірпінська міська рада, десятої
сесії, шостого скликання своїм рішенням №440-10-VI (додаток 1) скасувала рішення Ірпінської міської ради п’ятого скликання №
3039-70-V
від 16.06.2009г., № 3040-70-V від 16.06.2009г
, № 3041-70-V
від 16.06.2009г , № 3047-70-V від
16.06.2009г , №3276-70-V від 16.06.2009г , № 3035-70-V від 16.06.2009г
, № 3037-70-V від 16.06.2009г
, № 3046-70-V
від 16.06.2009г.
В скасованих рішеннях попередня влада Ірпінської
міської ради п’ятого скликання надала окремим зеленим зонам м. Ірпеня статусу
рекреаційних зон, а саме:
1. Рішенням № 3041-70-V від 16.06.2009р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської
ради статусу земель рекреаційного призначення набув Сквер дитячий за адресою:
м. Ірпінь, вул. Ломоносова, площею – 0.3720 га.
2. Рішенням № 3046-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської
ради статусу земель рекреаційного призначення набув Сквер загиблим воїнам в
1941-1945рр. за адресою: м. Ірпінь, вул. Героїв – вул. 7-я линия, площею – 0.4851 га.
3. Рішенням № 3039-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської
ради статусу земель рекреаційного призначення набув Парк культури і відпочинку
за адресою: м. Ірпінь, вул. Жовтнева – вул. Н.Рибака, площею – 3 га. (парк «Відпочинку» ім.
М. Стельмаха.
4. Рішенням
№ 3037-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії,
п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного
призначення набув Сквер дитячий за адресою: м. Ірпінь, вул. Котляревського,
площею – 1 га.
5. Рішенням № 3047-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської
ради статусу земель рекреаційного призначення набув Сквер в районі військового
шпиталю за адресою: м. Ірпінь, вул. 11-я лінія, площею – 0.9673 га.
6. Рішенням № 3035-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської
ради статусу земель рекреаційного призначення набув Гідропарк в районі заплави
р. Бучанки за адресою: м. Ірпінь, вул.
Гостомельське шосе, площею – 3.5
га.
7. Рішенням № 3040-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської
ради статусу земель рекреаційного призначення набув Парк культури та відпочинку
«Перемога» за адресою: м. Ірпінь, вул. ІІІ – Інтернаціоналу – К. Маркса, площею
– 6.5866 га.
8. Рішенням № 3276-72-V від 16.06.2011р., сімдесят другої
сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель
рекреаційного призначення набув Парк культури та відпочинку «Лісовий» за
адресою: м. Ірпінь, вул. К. Маркса – вул. Лісова, площею – 4.1035 га. (надалі Зелені зони)
Скасувавши зазначенні рішення Ірпінська міська
рада, як орган місцевого самоврядування грубо порушили цілу низку законодавчих
актів.
Міська влада не мали права скасовувати рішення
попередньої влади і переводити ці Зелені зони під забудову, тому, що 17 березня 2011р. був прийнятий ЗУ «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих
земельних ділянок рекреаційного призначення
в містах та інших населених пунктах»!
Так відповідно до ст.1 цього
Закону введення мораторію на
зміну цільового призначення окремих
земельних ділянок рекреаційного призначення. Ввести мораторій строком на п'ять
років на
зміну цільового призначення окремих
земельних ділянок рекреаційного
призначення незалежно від форми власності в містах та інших населених пунктах,
а саме:
- земельних ділянок зелених зон і зелених
насаджень;
- земельних
ділянок об'єктів фізичної культури і спорту;
- будівництва об'єктів містобудування згідно
з одержаними в
установленому порядку до набрання чинності цим Законом дозволами
на зміну виду використання земельних ділянок, зазначених у частині
першій цієї статті.
Тобто влада вчинила злочин перевівши незаконно ці Зелені
Зони під забудову!
Також відповідно до ст. 21 Земельного
Кодексу України порушення
порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для:
1. визнання недійсними рішень органів державної влади та органів
місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та
юридичним особам;
2. визнання недійсними угод щодо земельних ділянок;
3. відмови в державній реєстрації земельних ділянок або визнання
реєстрації недійсною;
4. притягнення до відповідальності відповідно до закону громадян та
юридичних осіб, винних у порушенні порядку встановлення та зміни цільового
призначення земель.
Відповідно до ст. 13 Конституції України земля,
її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в
межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної
(морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від
імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та
органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Кожний
громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу
відповідно до закону.
Також цим незаконним рішення був грубо порушений Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року N 3038-VI. . Згідно п.3,4,5, ч.1 ст. 2 планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає: - обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням;
- взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування і забудови територій; - визначення і раціональне взаємне розташування зон житлової
та громадської забудови, виробничих, рекреаційних,
природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших зон і об'єктів;
Згідно п.2 ч.1 ст. 18 даного Закону, план зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об'єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів. Згідно до ч.3 ст. 18 даного закону. Зонування території здійснюється з дотриманням таких вимог: 1) урахування попередніх рішень щодо планування і забудови території; 2) виділення зон обмеженої містобудівної діяльності; 3) відображення існуючої забудови територій, інженерно-транспортної інфраструктури, а також основних елементів планувальної структури територій;
4) урахування місцевих умов під час визначення функціональних зон; 5) установлення для кожної зони дозволених і допустимих видів використання територій для містобудівних потреб, умов та обмежень щодо їх забудови; 6) узгодження меж зон з межами територій природних комплексів, смугами санітарно-захисних, санітарних, охоронних та інших зон обмеженого використання земель, червоними лініями;
Місцева влада при розробленні
генерально плану розвитку м. Ірпеня повинна була б обґрунтовано та рівномірно
чередувати зони житлової забудови та
зони рекреаційного призначення в межах території району (зональне планування).
Крім, того, даним рішенням Ірпінської міської
влади були порушені вимоги ст. 5.1,5.2,5.3,5.4, 10.1,10.4 ДНБ 360-92, а саме:
- площа озеленених територій загального
користування (парки, сади, сквери, бульвари) на території забудови міських,
сільських поселень з населенням міст до 50 тисяч мешканців має складати 40% від
території забудови (6 кв.м. на людину). Але з земель запасу міста для парків
(зони зелених насаджень загального користування) в східній частині м. Ірпеня не було виділено
нічого!
Також відповідно ст. 48 до ЗУ « Про землелеустрій»
З
метою врахування громадських
інтересів при здійсненні землеустрою органи
виконавчої влади та
органи місцевого самоврядування
відповідно до своїх повноважень:
а) інформують у разі
необхідності населення через
засоби масової інформації про заходи,
передбачені землеустроєм;
б)
залучають представників громадських
організацій та об'єднань
громадян до участі в обговоренні
загальнодержавних і регіональних програм
використання та охорони
земель, схем землеустрою
адміністративно-територіальних утворень;
в) готують пропозиції щодо
врахування інтересів територіальних
громад при здійсненні землеустрою.
Зрозуміло, що нічого з вищеперерахованого зроблено не
було! Ніхто не питав у Громади дозволу на виділення земельних ділянок в Зелених
зонах!
В ЗУ «Про
екологічну мережі України» п.6 ст. 4 стверджується про необхідність зупинення
втрат природних і напівприродних територій, зайнятих розлинами природного
утворення, розширення площ ТЕРИТОРІЙ ЕКОМЕРЕЖІ. Місцева влада порушує і
цей закон і замість розвитку екомережі вважає вигідним «роздати» і продати
зелені зони, тим самим позбавляючи місцевих мешканців права здійснення загального і
спеціального використання природних ресурсів, закріплених в ст. 9 п.
«г» ЗУ «Про охорону природного
навколишнього середовища».
Про проблему знищення рекреаційних зон в м. Ірпені
було відзнято більш ніж 50 випусків
новин та написано більше ніж 1500 статей в ЗМІ. 13 березня 2012р. Генеральна
прокуратура України звернула увагу на порушення закону і зобов’язала прокурату
м. Ірпеня звернутися з відповідним позовом до суду, про визнання рішення
Ірпінської міської ради незаконним та скасування державних актів на землю. Прокуратура м. Ірпеня подала в суд. Наразі
вже на протязі року ведеться судовий процес по парку «Відпочинку» ім. М. Стельмаха. пл. 3га. Насправді реальна площа парку «Відпочинку» ім.
М. Стельмаха приблизно 8га. Це остання велика зона східної частини м. Ірпені.
Що сталося з 5га цього парку невідомо! Громада м. Ірпеня виступає категорично
проти забудови цієї останньої великої зеленої зони східної частини міста.
Зібрано майже 2000 підписів проти забудови в цьому парку. Загалом за збереження
останніх зелених зон зібрано більше 3000 підписів осіб, яки підписалися проти
знищення зелених зон міста.
Також величезне занепокоєння місцевої Громади викликає факт про намір забудовати зелену зону, яка знаходиться в
межах вул. 9-ї лінії, Львівської, 10-ї лінії, Лугової (парк «Курган»)
в цій зеленій зоні за твердженнями місцевих мешканців є массові поховання
німецьких воїнів часів другої світової війни. Ми зібрали необхідні
документи, яки засвідчують цей факт (акти про встановлення місця поховання
осіб, які загинули внаслідок воєн, депортацій та політичних репресій,
засвідчені підписом депутата Ірпінської міської ради Буселом Т.В. печатками
Ірпінської міської ради та печатками двох пошукових організацій «Український
фонд «Пам´ять» та пошуковою організацією «Пам´ять і слава»).
Відповідно до вимог ст. 33 Закону України від 10
липня 2003 року № 1102-IV
"Про поховання та похоронну справу" Україна бере участь у
міжнародному співробітництві при похованні померлих відповідно до закону та
міжнародних договорів України, вживає заходів щодо поховання на території України іноземних громадян, осіб без громадянства,
які тимчасово перебували (проживали) на території України, сприяє виявленню
поховань часів Другої світової війни, розташованих на її території, спорудженню
і збереженню пам'ятників у місцях поховань, відродженню гуманістичного
ставлення до них. На підставі міжнародних договорів Україна забезпечує
спорудження і збереження пам'ятників на могилах воїнів Червоної Армії, які
загинули в роки Другої світової війни, а також військовослужбовців - учасників
бойових дій, які загинули за межами території України.
Наша громадська організація звернулася з
відповідним повідомлення до Посольства
Німеччини в Україні, до представництва в Україні Німецької народної спілки
догляду за військовими похованнями, до регіональної комісії у справах увіковічення
пам'яті жертв війни та політичних репресій.
Колись місто Ірпінь називали не інакще, як «містом
у лісі» на території місто було
37 рекреаційних зон, було біля 30 об´єктів санаторно-курортного відпочинку.
Наразі знищуються останні зелені зони!
Зі східнї частини Ірпеня з населенням більше 20 000 Ви нам пропонуєте
залишити одну зелену зону «парк Героїв», скандал навколу забудови, якого набув
величезного міжнародного розголосу, і ще не відомого, яку площу залишають.
Також Ви намагаєтесь знищити єдиний облаштований дитячий майданчик для
відпочинку і оздоровлення матусь з маленькими дітьми «Парк Дитинства» по вул.
Ломоносова. Громада міста Ірпеня
категорично виступає проти Вашої преступної діяльності! На підставі викладеного та керуючись постановою КМУ
України
від 25 травня 2011 р. N 555 Про затвердження
Порядку проведення громадських слуханнь щодо врахування громадських інтересів під
час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні.
Громада вимагає!
Припинити знущання над населенням міста Ірпеня та включити при зонуванні
території ті
зелені зони, яки Ви у Громади
незаконно відібрали, а саме:
1. Сквер дитячий за адресою: м. Ірпінь,
вул. Ломоносова, площею – 0.3720
га.
2. Сквер загиблим воїнам в 1941-1945рр. за адресою: м. Ірпінь, вул. Героїв
– вул. 7-я линия, площею – 0.4851
га.
3. Парк культури і відпочинку за адресою: м. Ірпінь, вул. Жовтнева – вул.
Н.Рибака, площею – 6 га.
(парк «Відпочинку» ім. М. Стельмаха.
4. Сквер дитячий за адресою: м.
Ірпінь, вул. Котляревського, площею – 1 га.
5. Сквер в районі військового шпиталю за адресою: м. Ірпінь, вул. 11-я
лінія, площею – 0.9673 га.
6. Гідропарк в районі заплави р. Бучанки
за адресою: м. Ірпінь, вул. Гостомельське шосе, площею – 3.5 га.
7. Парк культури та відпочинку «Перемога» за адресою: м. Ірпінь, вул. ІІІ –
Інтернаціоналу – К. Маркса, площею – 6.5866 га.
8. Парк культури та
відпочинку «Лісовий» за адресою: м. Ірпінь, вул. К. Маркса
вул. Лісова, площею – 4.1035
га.
9. Парк активного відпочинку «Курган» за
адресою: м. Ірпінь, вул. Лугова, Львівська, 9-та і 10-та лінія, площею - 8га.
З повагою,
Голова правління Київської
обласної громадської організації
«Громадський рух захисту
зелених зон Київщини» Л.Ю.
Кухалейшвілі
13.06.2013р.
|