Парк Героїв

Пошук

Наше опитування

На твою думку ситуація з Парком Героїв це:
Всього відповідей: 147
Головна » 2012 » Березень » 14 » Позов до Ірпінського міського суду про повернення громаді міста 8 Зелених зон, площею понад 20га.
11:16 PM
Позов до Ірпінського міського суду про повернення громаді міста 8 Зелених зон, площею понад 20га.
До Ірпінського міського суду
Київської області

Позивач: Кухалейшвілі Лаврентій Юрійович


Відповідач: Ірпінська міська рада
08200, м. Ірпінь, вул. Шевченко 2

ПОЗОВНА ЗАЯВА

14 квітня 2011р. Ірпінська міська рада, десятої сесії, шостого скликання своїм рішенням №440-10-VI (додаток 1) скасувала рішення Ірпінської міської ради п’ятого скликання № 3039-70-V від 16.06.2009г., № 3040-70-V від 16.06.2009г , № 3041-70-V від 16.06.2009г , № 3047-70-V від 16.06.2009г , №3276-70-V від 16.06.2009г , № 3035-70-V від 16.06.2009г , № 3037-70-V від 16.06.2009г , № 3046-70-V від 16.06.2009г. (додатки 2).

В скасованих рішеннях попередня влада Ірпінської міської ради п’ятого скликання надала окремим зеленим зонам м. Ірпеня статусу рекреаційних зон, а саме:

1. Рішенням № 3041-70-V від 16.06.2009р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Сквер дитячий за адресою: м. Ірпінь, вул. Ломоносова, площею – 0.3720 га.

2. Рішенням № 3046-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Сквер загиблим воїнам в 1941-1945рр. за адресою: м. Ірпінь, вул. Героїв – вул. 7-я линия, площею – 0.4851 га.

3. Рішенням № 3039-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Парк культури і відпочинку за адресою: м. Ірпінь, вул. Жовтнева – вул. Н.Рибака, площею – 3 га.

4. Рішенням № 3037-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Сквер дитячий за адресою: м. Ірпінь, вул. Котляревського, площею – 1 га.

5. Рішенням № 3047-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Сквер в районі військового шпиталю за адресою: м. Ірпінь, вул. 11-я лінія, площею – 0.9673 га.

6. Рішенням № 3035-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Гідропарк в районі заплави р. Бучанки за адресою: м. Ірпінь, вул. Гостомельське шосе, площею – 3.5 га.

7. Рішенням № 3040-70-V від 16.06.2011р., семидесятої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Парк культури та відпочинку «Перемога» за адресою: м. Ірпінь, вул. ІІІ – Інтернаціоналу – К. Маркса, площею – 6.5866 га.

8. Рішенням № 3276-72-V від 16.06.2011р., сімдесят другої сесії, п’ятого скликання Ірпінської міської ради статусу земель рекреаційного призначення набув Парк культури та відпочинку «Лісовий» за адресою: м. Ірпінь, вул. К. Маркса – вул. Лісова, площею – 4.1035 га. (надалі Зелені зони)

Відповідно до ст. 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

Скасувавши зазначенні рішення Ірпінська міська рада, як орган місцевого самоврядування грубо порушили цілу низку законодавчих актів.

Міська влада не мали права скасовувати рішення попередньої влади і переводити ці Зелені зони під забудову, тому, що 17 березня 2011р. був прийнятий ЗУ «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах»!

Так відповідно до ст.1 цього Закону введення мораторію на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення. Ввести мораторій строком на п'ять років на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення незалежно від форми власності в містах та інших населених пунктах, а саме:
- земельних ділянок зелених зон і зелених насаджень;
- земельних ділянок об'єктів фізичної культури і спорту;
- будівництва об'єктів містобудування згідно з одержаними в
установленому порядку до набрання чинності цим Законом дозволами
на зміну виду використання земельних ділянок, зазначених у частині
першій цієї статті.

Тобто влада вчинила злочин перевівши незаконно ці Зелені Зони під забудову!
Також відповідно до ст. 21 Земельного Кодексу України порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для:

1. визнання недійсними рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та юридичним особам;

2. визнання недійсними угод щодо земельних ділянок;

3. відмови в державній реєстрації земельних ділянок або визнання реєстрації недійсною;

4. притягнення до відповідальності відповідно до закону громадян та юридичних осіб, винних у порушенні порядку встановлення та зміни цільового призначення земель.

Також цим незаконним рішення був грубо порушений Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно п.3,4,5, ч.1 ст. 2 планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає:
- обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням;
- взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування і забудови територій;
- визначення і раціональне взаємне розташування зон житлової
та громадської забудови, виробничих, рекреаційних,
природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших зон і

Та п.3 ст. 18 даного Закону, план зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту
територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об'єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об'єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і
лісів.

Місцева влада при забудові і плануванні територій повинна була б обґрунтовано та рівномірно чередувати зони житлової забудови та зони рекреаційного призначення в межах території району (зональне планування).

Крім, того, даним рішенням Ірпінської міської влади були порушені вимоги ст. 5.1,5.2,5.3,5.4, 10.1,10.4 ДНБ 360-92, а саме:
- площа озеленених територій загального користування (парки, сади, сквери, бульвари) на території забудови міських, сільських поселень з населенням міст до 50 тисяч мешканців має складати 40% від території забудови (6 кв.м. на людину). Але з земель запасу міста для парку (зони зелених насаджень загального користування) в східній частині м. Ірпеня не було виділено нічого!

Також відповідно ст. 48 до ЗУ « Про землелеустрій» З метою врахування громадських інтересів при здійсненні землеустрою органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень:

а) інформують у разі необхідності населення через засоби масової інформації про заходи, передбачені землеустроєм;

б) залучають представників громадських організацій та об'єднань громадян до участі в обговоренні загальнодержавних і регіональних програм використання та охорони земель, схем землеустрою адміністративно-територіальних утворень;

в) готують пропозиції щодо врахування інтересів територіальних громад при здійсненні землеустрою.

Зрозуміло, що нічого з вищеперерахованого зроблено не було! Ніхто не питав у громади дозволу на виділення земельних ділянок в Зелених зонах!

В ЗУ «Про екологічну мережі України» п.6 ст. 4 стверджується про необхідність зупинення втрат природних і напівприродних територій, зайнятих розлинами природного утворення, розширення площ ТЕРИТОРІЙ ЕКОМЕРЕЖІ. Місцева влада порушує і цей закон і замість розвитку екомережі вважає вигідним «роздати» і продати зелені зони, тим самим позбавляючи місцевих мешканців права здійснення загального і спеціального використання природних ресурсів, закріплених в ст. 9 п. «г»
ЗУ «Про охорону природного навколишнього середовища».

Згідно ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Статтею 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути:
1) визнання права;
2) визнання правочину недійсним;
3) припинення дії, яка порушує право;
4) відновлення становища, яке існувало до порушення;
5) примусове виконання обов'язку в натурі;
6) зміна правовідношення;
7) припинення правовідношення;
8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди;
9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди;
10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

На підставі викладеного, відповідно до ст.ст. 8, 9, 11, 13, 14, 55, 66, 68, 119, Конституції України, Закону України від 17 березня 2011 року № 3159-VI "Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах", ст. 21 Земельного кодексу України, п.3,4,5, ст. 2, та п.1 ст. 18 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»., ст. 5.1,5.2,5.3,5.4, 10.1,10.4 ДНБ 360-92, ст. 48 ЗУ «Про землеустрій», п.6 ст. 4 ЗУ «Про екологічну мережі України», ст. 16 ЦК України, ст.ст. 118, 119, 120, 122, 124 ЦПК України, ст. 18 Кодексу адміністративного судочинства.

ПРОШУ

1. Скасувати рішення Ірпінської міської ради від 14.04.2011р. №440-10-VI

2. Скасувати державні акти в вищезазначених Зелених зонах.

3. Визнати недійсними угоди щодо земельних ділянок в вищезазначених Зелених зонах.

4. Визнати державну реєстрацію земельних ділянок в вищезазначених Зелених зонах недійсною.

5. Витребувати з Ірпінської міської ради копії державних актів на право власності земельних ділянок в вищезазначених Зелених зонах.

6. Витребувати з Ірпінської міської ради список осіб, яким було надано земельні ділянки в вищезазначених Зелених зона.

7. Накласти арешт на земельні ділянки в вищезазначених Зелених зонах з метою недопущення їх відчуження на користь інших осіб шляхом продажу, дарування, обміну і таке інше.

8. Заборонити до вирішення справи судом будь – які дії пов’язані з будівництвом, а саме: встановлення паркану, спилів дерев, риття котлованів тощо, в вищезазначених Зелених зонах.

Додатки:

1. Копія рішення Ірпінської міської ради 6-го скликання від 14.04.2011р. №440-10-VI

2. Копії рішень Ірпінської міської ради 5-го скликання № 3039-70-V від 16.06.2009г., № 3040-70-V від 16.06.2009г., № 3041-70-V від 16.06.2009г , № 3047-70-V від 16.06.2009г , №3276-70-V від 16.06.2009г , № 3035-70-V від 16.06.2009г , № 3037-70-V від 16.06.2009г , № 3046-70-V від 16.06.2009г.

05.03 2012 р. Л.Ю. Кухалейшвілі
Переглядів: 2128 | Додав: lavrentiyberiy | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Календар

«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Друзі сайту